Четвер, 05.16.2024, 1:29 AMВітаю Вас Гість | RSS
Хімічна лабораторія
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [51]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Головна » Статті » Мої статті

Взаємодія харчової соди з соком квашеної капусти, лимонною кислотою, кефіром.

 

 

           Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Хімія всіх закликає:

Ти міркуй, експериментуй і твори.

«Жодна наука не потребує експериментів  в такій мірі , як хімія ».

 Майкл Фарадей

«Самостійні думки виникають тільки із самостійно отриманих знань».

                     К. Ушинський

 

Слайд 1

Тема експерименту: Взаємодія харчової соди з соком квашеної капусти,

лимонною кислотою,  кефіром.

Мета експерименту: формування успішності учнів , розвитку стійкого інтересу до хімії , зацікавленості батьків у розширенні знань з предмета.  

Слайд 2

Мета:

7 клас- в темі «Фізичні і хімічні явища»- ознайомитись з хімічними дослідами і явищами, які їх супроводжують;

Мета дослідження - розробити методику проведення домашнього експерименту , що сприяє формуванню в учнів позитивної мотивації вивчення хімії . Дослідити дію соди на продукти харчування, що містять органічні кислоти ( Молочну кислоту- кефір, сік квашеної капусти, лимонну кислоту).

Розвиваюча:  розвиток пізнавальної активності і самостійності учнів

формування дослідницьких навиків 

Виховна:     формування валеологічної письменності учнів.   

Вживані технології:    технологія розвитку критичного мислення,     міні-дослідження  

 Методи навчання:    проблемний, дослідницький  

Організаційні форми:    групова,   індивідуальна.  

Міжпредметні зв ́язки: біологія,побутова хімія, кулінарія.  

Об'єктом дослідження була експериментальна діяльність учнів у процесі навчання хімії .

 Предмет дослідження - процес формування позитивної мотивації до вивчення хімії .

В основу дослідження покладена  наступна гіпотеза:

 якщо в процесі навчання хімії систематично використовувати домашні роботи експериментального характеру , то це може сприяти розвитку позитивної мотивації вивчення предмета і , як наслідок , зростанню усвідомленості  знань при виконанні домашніх експериментальних робіт .

Наша планета Земля - це гігантський універсальний хімічний комбінат. Глибини планети , її кора , океани і атмосфера є своєрідними коморами різноманітних хімічних елементів і їх сполук . Які роль і місце людини на цьому « хімічному комбінаті » ? Здавна люди , спостерігаючи явища природи , прагнули розгадати її таємниці. На жаль, не у всіх школярів є можливість займатися в хімічному гуртку. Не секрет , що багато досліди можна поставити і вдома. Захоплення хімією починається зазвичай з проведення дослідів. Деякі початківці хіміки чомусь вважають, ніби справжні досліди - це грім і блиск , клуби диму і їдкі запахи. Це невірно , є багато дослідів , які не є небезпечними для проведення і в той же час цікаві й повчальні .

На початку третього тисячоліття суспільство зазнає швидких та фундаментальних змін у  структурі й галузях діяльності. Корені багатьох змін криються в нових способах створення, збереження, передачі та використання інформації.

Ми перебуваємо в стані переходу від індустріальної епохи до інформаційної. Це означає, що дедалі більша кількість людей відчуває потребу в опрацюванні постійно зростаючого обсягу інформації.

Для вчителя прописною має стати істина: щоб учень прагнув учитися, вмів оволодівати знаннями, його необхідно зацікавити. Адже втрата частиною учнів мотивації до навчання, зацікавленості в результатах є болючою нагальною проблемою сьогодення.

Як зацікавити? Що зробити?

Слайди 3-7

Домашній хімічний експеримент

       Дослідницькі проекти вимагають добре продуманої структури, актуальності предмета дослідження, відповідних експериментальних і дослідницьких робіт, методів обробки інформації. Структура їх наближена до істинного дослідження. Цей тип проектів пов'язаний з аргументацією актуальності теми, формулюванням проблеми дослідження, зазначенням джерел інформації, висуванням гіпотез і обговоренням отриманих даних, оформленням результатів досліджень. Практична орієнтація хімічного експерименту передбачає посилення його ролі у формуванні навичок грамотного і безпечного поводження з речовинами, необхідними в повсякденному житті. Хімічний експеримент – метод вивчення матеріального світу – є зв’язком між біологією, фізикою, фізичною географією та історичними подіями на різних етапах людської цивілізації. Виходячи з особливості цієї функції хімічного експерименту, він дозволяє у навчанні хімії розкривати значення речовин, хімічних явищ та їх практичне значення в різних галузях. Цим підкреслюється багатовимірність поняття зв’язку навчання з життям.

Щоб домашній хімічний експеримент ефективно виконував свої функції у навчанні, слід дотримуватись певних принципів: єдність домашнього експерименту з навчальним матеріалом уроку; екологічна грамотність; прикладна спрямованість; технічна простота; наочність; фактор часу; надійність; стимулювання пізнавальних інтересів учнів; мінімізації; фундаменталізації.  Схарактеризую зазначені принципи.

Єдність домашнього експерименту з навчальним матеріалом уроку. Змістовна сторона дослідів повинна відповідати пізнавальним цілям уроку. За допомогою дослідів учні повинні розв’язувати певні завдання або наочно ілюструвати навчальний матеріал.

Екологічна грамотність. Цей принцип передбачає не тільки безпечність експерименту, а й уміння учнів раціонально використовувати хімічні реактиви (брати для дослідів мінімальні кількості реактивів, грамотно утилізувати продукти реакцій тощо).

Прикладна спрямованість. Для дослідів добираються речовини і матеріали ужиткового характеру (харчові продукти, засоби гігієни, побутової хімії, медичні препарати тощо).

Технічна простота. Всі досліди повинні бути простими з хімічної точки зору, не використовувати складних приладів.

Наочність. В методиці навчання хімії принцип наочності вимагає, щоб уявлення учнів, поняття базувалися на безпосередньому спостереженні речовин і процесів. Тому домашні досліди повинні супроводжуватися чіткими ознаками реакцій.

Фактор часу. Експеримент не повинен  відбуватися повільно, оскільки в учнів зникає інтерес до самого експерименту. Експеримент повинен бути не трудомістким, учні повинні витрачати небагато часу на його підготовку.

Надійність передбачає, щоб досліди добре відтворювалися учнями.

Стимулювання пізнавальних інтересів учнів. Домашній експеримент повинен стимулювати пізнавальну діяльність учнів, він повинен буди допоміжним джерелом знань.

Принцип мінімізації дає змогу на одному й тому самому  домашньому експерименті багаторазово формувати різні поняття.

Принцип фундаменталізму передбачає, що домашній експеримент повинен сприяти формуванню фундаментальних понять шкільного курсу хімії – речовина, хімічна реакція.

Слайди 8-15

      Ознаки, які характеризують самостійну роботу учнів:

а) наявність завдання;

б) відведення часу для виконання;

в) виконання учнями завдання;

г) складання учнями звіту чи презентації про виконану роботу.

Слайди 16-21

Правила техніки безпеки під час проведення домашнього експерименту:

  1. Виконуй дослід лише після того, як усвідомиш послідовність своїх дій. Кожний дослід виконуй чітко за  інструкцією.
  2. Спостереження записуй під час проведення досліду, а результат і висновки – після завершення роботи.
  3. Працюючи з вогнем, будь особливо уважним та обережним.
  4. У разі опіку гарячим предметом обпечене місце змочи розчином калій перманганату чи спирту.
  5. Не нахиляйся над посудом, в якому кипить рідина.
  6. Виконуючи досліди, користуйся невеликою кількістю речовин.
  7. Обережно визначай запах будь – яких речовин. Не нахиляйся над посудиною і не вдихай повними грудьми, спрямуй на себе пар чи газ рухами руки.
  8. Не вживай їжу під час проведення домашнього експерименту.
  9. Окремі досліди проводь лише з допомогою батьків.
  10.  Пам’ятай, що неохайність, неуважність, недостатня обізнаність із властивостями речовин, які використовуються в дослідах, можуть спричинити нещасний випадок.
  11.  Після виконання дослідів прибери своє робоче місце та ретельно помий руки з милом.
  12.  У разі нещасного випадку відразу звернися по допомогу до батьків.

 

Методика проведення дослідження

1. Підготовчий етап: підготувати обладнання і речовини для дослідів разом з батьками.

2. Знайомство з об'єктом дослідження. Учень отримує картку – завдання.

3. Ознайомлення з технікою безпеки.

4. Проведення дослідження. Згідно інструктивної картки.Зробити висновки про свої спостереження.

5. Оформлення результатів роботи.

6. Презентація, звіт.

 

7. Оцінка своїх дій:

·        Чого і як навчився?

·        Що, на твій погляд, можна зробити інакше?

·        Яких умінь і навичок набув?

·        Що вдалося найкраще?

Слайди 22-34-Дослід перший

Слайди 35-38  Дослід другий

Слайди 39-49-Дослід третій

 

Тема: Фізичні та хімічні явища- 7 клас

Інструктивна картка №1

 

Завдання:

Реактиви та обладнання

Порядок виконання:

Спостере-ження

Висновок

дослідіть, чи взаємодіє  харчова сода з  соком  квашеної капусти, лимонної кислота та кефіром

 

харчова сода, кефір, сік квашеної капусти, лимон-на кислота,

склянки, або пластикові стакани, чайна ложка,  лійка, гумові кульки.

1.Насипте на дно першоі склянки харчову соду1-2 чайні ложки і додайте 50мл кефіру.

 

2.В  другій склянці така ж кількість соди додайте і  10-15 мл соку  квашеної капусти.

 

3.В  третій склянці  таку ж кількість соди та розчин лимонної кислоти- 3 чайні ложки на 50 гр води.

Що ви спостерігаєте? Які ознаки хімічної реакції ви побачили? Опишіть їх.

 

 

 

 

 

Інструктивна картка №2  (Використання набутих знань в побуті.)

 

 

Завдання:

Реактиви та обладнання

Порядок виконання:

Спостере-ження

Висновок

 

 

 

 

 

Усунути накип нерозчинних карбонатів з поверхні чайника, зробити профілактику утворення накипу в пральній машині-автомат

а) наповніть чайник або каструлю на 2/3 водою, всипте лимонну кислоту (якщо місткість посуду 3л, то достатньо однієї упаковки лимонної кислоти), закрийте кришкою і поставте кип’ятити на 30 хв. на малому полум’ї. Після цього дайте рідині охолонути (тому що реакція може ще продов-

жуватись). Після цього вилийте розчин

Які зміни сталися зі стінками посуду? Яку речовину, на вашу думку, можна  взяти замість лимонної кислоти.

 

 

 

 

Додатковий матеріал:

Цікаве про речовини, які ми використовуємо в наших дослідах:

Харчова добавка E 270 являє собою молочну кислоту, яка використовується в продуктах харчування в якості консерванту. Молочна кислота належить до карбонової групи кислот. На вигляд добавка E 270 - це прозора чиста рідина з кислим смаком і характерним запахом.Консервант E 270 має антисептичну дію, перешкоджає бродінню продуктів. Хімічна формула молочної кислоти: C3H6O3.

В організмі тварин та людини молочна кислота  постійно виробляється 

природним чином при розпаді  глюкози - основного постачальника енергії для м'язів і мозку. Чим активніше йде робота м'язів і мозку, тим більше молочної кислоти утворюється в організмі людини. У дорослої людини метаболічний оборот молочної кислоти становить 120-150 г на добу.

Надлишок молочної кислоти виводиться з організму природним шляхом через нирки. У силу свого природного походження і утворення в організмі людини природним шляхом використання молочної кислоти в якості харчової добавки E 270 дозволено у всіх країнах. Гранично-допустимі норми використання консерванту E 270 не встановлювалися з тих же причин.

У харчовій промисловості молочна кислота в якості натуральної добавки-консерванту E 270 застосовується у виробництві сирів (в силу своєї малої кислотності), майонезів, йогуртів, кефірів та інших молочно-кислих продуктів. Також зустрічається в безалкогольних напоях, кондитерських виробах і інших виробах.

10 речей, які треба знати про молочну кислоту: старі міфи і нові реалії

Молочна кислота має погану репутацію. Багато хто звинувачує її у втомі, судомах і болях у м'язах. Люди думають, що молочна кислота - це побічний продукт, вироблення якого слід уникати за будь-яку ціну. Але! Вчені виявили, що молочна кислота відіграє важливу роль у виробленні енергії під час фізичних вправ. Навпаки, вона забезпечує паливом багато тканини, допомагає використовувати харчові вуглеводи, і служить паливом для печінки при виробленні глюкози і глікогену. Насправді, вироблення молочної кислоти є природним способом допомогти вам пережити стресові ситуації.

Ось десять речей, які ви повинні знати про молочну кислоту.

1. Молочна кислота утворюється при розпаді глюкози.

У ході цього процесу клітини виробляють АТФ (аденозинтрифосфат), який забезпечує енергією більшість хімічних реакцій в організмі

 

2. Молочна кислота не викликає біль і судоми в м'язах.

Хворобливі відчуття в м'язах на наступний день після інтенсивного тренування викликані ушкодженням м'язів і запаленням тканин, що є наслідком виконання вправ. Більшість м'язових судом викликані нервовими рецепторами м'язів, які перезбуджуються з появою втоми в м'язах.

3. Організм виробляє молочну кислоту щоразу, коли він розщеплює вуглеводи для одержання енергії.

Чим швидше буде відбуватися розщеплення глюкози і глікогену, тим більше буде утворюватися молочної кислоти. Під час відпочинку і при субмаксимальних навантаженнях організм спирається в основному на жири як паливо. Тим не менше, коли ви досягаєте 50% від максимальних фізичних можливостей — порогу інтенсивності для більшості оздоровчих і відновних програм — організм наче переходить невидиму межу і починає використовувати все більше і більше вуглеводів в якості палива. Чим більше вуглеводів ви використовуєте в якості палива, тим більше молочної кислоти ви продукуєте.

4. Молочна кислота може бути утворена в м'язах, які отримують достатньо кисню.

Збільшуючи інтенсивність вправ, ви все більше покладаєтеся на м'язові волокна, які швидко скорочуються. Для скорочення цих волокон в основному використовуються вуглеводи. При розщепленні вуглеводів для отримання енергії, ваші м'язи виробляють молочну кислоту. Чим швидше ви йдете, тим більше м'язів ви використовуєте. Отже, ви використовуєте більше вуглеводів в якості палива і виробляєте більше молочної кислоти

5. Багато тканин, особливо скелетні м'язи, постійно виробляють і використовують молочну кислоту.

Швидке використання вуглеводів в якості палива, наприклад, під час інтенсивних фізичних вправ, прискорює виробництво молочної кислоти. Протягом деякого часу молочна кислота накопичується в м'язах і крові, оскільки вона не може бути достатньо швидко використана в якості палива. Однак якщо ви уповільните темп вправ або припините тренування, швидкість використання лактату для вироблення енергії швидко зрівняється зі швидкістю його виробництва.

6. Організм використовує молочну кислоту як біохімічного «посередника» для метаболізму вуглеводів.

Вуглеводи, що містяться в продуктах харчування, перетравлюються і надходять через кровообіг з кишечника в печінку в основному у вигляді глюкози (цукру крові). Однак замість того, щоб потрапляти в печінку у вигляді глюкози і перетворюватися безпосередньо в глікоген, більша частина глюкози з харчових вуглеводів, минаючи печінку, надходить у загальний кровообіг, досягає м'язів і перетворюється на молочну кислоту. Молочна кислота потім повертається в кров і переміщається назад в печінку, де вона використовуються в якості будівельного матеріалу для утворення глікогену в печінці. Організм виробляє більшу частину глікогену в печінці з молочної кислоти, а не безпосередньо з глюкози.

7. Під час змагань на витривалість, як марафон і триатлон, рівень молочної кислоти в крові стабілізується, незважаючи на те, що виробництво молочної кислоти збільшується.

Це відбувається тому, що здатність організму виробляти молочну кислоту супроводжується можливістю використання її в якості палива. Під час перегонів істотно збільшується швидкість споживання і використання глюкози м'язами, а також розщеплення глікогену. Збільшення швидкості вуглеводного обміну сприяє збільшенню виробництва молочної кислоти в м'язах, що також приводить до збільшення вмісту молочної кислоти в крові.

8. Серце, м'язові волокна, що повільно скорочуються, і дихальні м'язи воліють використовувати лактат як паливо під час вправ.

Наприклад, в серці поглинання лактату збільшується в багато разів при збільшенні інтенсивності вправ. При цьому рівень засвоєння глюкози залишається незмінним. Тканини поглинають лактат швидкими темпами, щоб задовільнити свою потребу в енергії.

9. Молочна кислота є дуже швидким паливом, яке може збільшити працездатність спортсменів під час тренувань.

Після прийому багатої вуглеводами їжі концентрація глюкози та молочної кислоти в крові збільшується.

10. Правильно організований тренувальний процес може прискорити видалення молочної кислоти з м'язів.

Це може бути досягнуто за рахунок високої інтенсивності вправ, правильно розрахованих перерв між тренуваннями і градації навантажень. Спортсмени і тренери повинні навчитися ефективно використовувати молочну кислоту.

Висновки

Молочна кислота є важливим паливом для тіла під час відпочинку та фізичних вправ. Вона використовується для синтезу глікогену в печінці і є одним з найважливіших джерел енергії. Лактат є найкращим джерелом палива в тканинах, в яких протікають високо окислювальні процеси — наприклад, в серцевому м'язі і у волокнах скелетних м'язів, що повільно скорочуються. Він швидко використовується організмом і є цінним компонентом відшкодування втрати рідини в спортивних напоях.

 . Наслідком нестачі молочної кислоти в організмі можуть бути самі неприємні прояви :

 • Неприємний запах з рота ;

• Неприємний запах тіла ;

• В'ялість м'язів ;

 • Загальна втома і поганий настрій ;

 • Поганий стан шкіри і волосся ;

• Кровоточать після чищення зубів ясна.

Брак молочної кислоти в організмі призводить до того , що бактерії -паразити виділяють занадто багато токсинів , які потрапляють у кров і розносяться по нашому організму , засмічуючи кожну клітину .

 

Лимонна кислота використовується як харчова добавка, антиоксидант і стабілізатор в легкій промисловості.

Основні галузі промисловості, які використовують лимонну кислоту:

- Кондитерське промисловість - 29,1%. Лимонна кислота використовується як підкислювач і підсилювач смаку. На кондитерські вироби: карамель - 3,44%;драже - 2,1%; пастило-мармеладні вироби - 3,69%; глазуровані цукерки -0,4%; вафлі - 2,5%; ірис - 0,74%; солодощі, печиво - 0,10%.

Середня витрата лимонної кислоти на 1т конд. виріб складає 1,25 кг.

- Виробництво напоїв - 21,6%. Лимонна кислота додається в алкогольні та прохолодні газовані і негазовані напої для додання їм відчуття свіжості, підкислення лікерів, солодких і гірких напоїв, десертних напоїв, наливок, плодово-ягідних виноградних вин і виноматеріалів. Крім того, вона є синергистом, речовиною, що підсилює дію антиоксидантів, таких, наприклад, як аскорбінова кислота. При цьому, рекомендуються наступні норми закладки лимонної кислоти у відсотках від маси готової продукції:

- безалкогольні напої - 0,3 - 0,5 %,

- соки - 0,1 -0,3 %,

На 1 л напоїв витрачається в середньому 15 г кислоти.

- Консервна промисловість. Лимонна кислота використовується як консервант замість оцту, що визнаний канцерогеном і застосування якого в більшості країн у харчовій промисловості різко обмежено. Рекомендуються наступні норми її закладки у відсотках від маси готової продукції:

- м'ясні консерви - 0,05 - 0,1 %,

- рибні консерви - 0,1 - 0,25 %,

- овочеві й фруктові консерви - 0,1 - 0,3 %.

На 1 млн. умовних банок витрачається в середньому 121 кг лимонної кислоти.

- Жирова промисловість. Лимонна кислота зберігає продукцію від розкладання важких металів, що перебувають у ній в слідових кількостях, шляхом утворення з металами комплексних сполук. Таким чином значно знижується ймовірність прогірклості жирів, маргаринів і тваринного масла. Норма закладки, що рекомендується, лимонної кислоти складає 0,05-0,1 % від маси готового продукту.

-     Косметична промисловість.

Лимонна кислота є частиною багатьох косметичних препаратів: еліксирів, лосьйонів, кремів, шампунів, фіксаторів волосся і т.д.

 Лимон має безліч часом зовсім несподіваних сфер застосування. Завдяки низькому рівню рН і антибактеріальним властивостям лимонний сік з високим вмістом лимонної кислоти - це один з найкращих природних чистячих речовин. Лимони дуже приємно пахнуть і навряд чи пошкодять матеріали навколо тих, які ви чистите, такі як тканина або дерево.

Після очищення лимонами завжди споліскуйте предмет теплою мильною водою і витирайте насухо чистою тканиною. Єдині вироби, які не можна чистити лимонним соком, - це все, що покрито міддю, так як сік зіпсує їх. Нижче наведено список предметів, крім вищевказаних, які можна очистити за допомогою лимонів.

1.                 Використовуйте половинку лимона і сіль, щоб очистити мідні предмети (саме мідні, а не з мідним покриттям) – навіть ті, що повністю втратили колір. Будьте обережні з антикварними речами. Завжди пробуйте спочатку на невеликій ділянці перед тим, як очищати весь предмет.

2.                 Цей же метод можна використовувати для основ ємностей з міді.

3.                 За допомогою лимона і солі можна змусити заново блищати хромовані водопровідні крани або хромовані деталі на автомобілях старих моделей.

4.                 Розбавлений лимонний сік не лише видаляє плями з кухонних дощок, він також вбиває бактерії. Сильно втріть сік в пляму і залиште на деякий час, поки пляма не пропаде. Можна залишити на ніч, після чого ретельно промити і висушити дошку.

5.                 Використовуйте лимонний сік і стару зубну щітку, щоб відчистити цементне шпарування швів кахля.

6.                 Очищайте мікрохвильову піч і видаляйте з неї запах. Поставте в піч наповнену на 3/4 водою склянку, додавши в неї пару столових ложок лимонного соку. Нагрійте до кипіння. Тримайте дверцята закритими протягом 10 хвилин. Потім просто приберіть залишки їжі чистою ганчіркою і висушіть.

7.                 Налийте розведений лимонний сік в пляшку з розпилювачем і очищайте рідиною стільниці. Після цього ретельно промийте і висушіть.

8.                 Відчищайте решітки грилю і коминкові ґратниці лимонним соком з сіллю.

9.                 Налийте в пластикові коробки для зберігання їжі розведений лимонний сік, щоб видалити плями і запах. Додайте харчову соду, потріть, сполосніть і висушіть.

10.            Видаляйте плями іржі з бавовни і поліефіру. Зробіть пасту з лимонного соку і винного каменю і втирайте суміш у пляму. Залиште приблизно на півгодини, після чого виперіть (перевірте перед використанням).

11.            Дезінфікуйте утилізатор відходів. Налийте приблизно 4 літри теплої води, додайте в неї пів чашки лимонного соку і злийте в каналізаційний отвір.

12.            Освітлюйте одяг, промочуючи його в розчині гарячої води і лимонного соку (приблизно пів чашки соку на 4 літри води), а потім робіть звичайне прання. Найкращого результату можна досягти, висушивши потім речі на сонці. Лимонний сік не можна використовувати з шовком або іншими делікатними тканинами. Якщо ви не впевнені, спробуйте спочатку на маленькій ділянці речі.

13.            Додайте пару крапель лимонного соку в засіб для миття посуду, щоб забезпечити найкраще видалення жиру.

14.            Половинка лимона на блюдці відмінно видаляє запахи в холодильнику. Міняйте раз на тиждень.

15.            Видаляйте запахи з рук після приготування їжі за допомогою розчину води і лимонного соку.

16.            Видаляйте плями жиру з одягу. Вітріть лимонний сік в пляму і залиште на ніч, після чого виперіть, як звичайно.

17.            Мийте вікна і дзеркала. Налийте кілька столових ложок лимонного соку і води в пляшку з розпилювачем. Працює так само добре, як і розведений оцет, а пахне краще.

18.            Освіжайте туалетний бачок. Налийте пів чашки лимонного соку в бачок і злийте воду.

19.            Дезінфікуйте сережки у лимонному соці.

20.            Прочищайте засмічення в каналізаційному зливі сумішшю харчової соди і лимонного соку. Утворена піна зможе видалити невеликі засмічення.

21.            Видаляйте плями води на стінках душової кабінки за допомогою половинки лимона.

22.            Знімайте накип на чайниках і кавниках, прокип'ятивши в них дольки лимона. Залиште отриману суміш на годину-дві, потім промийте і висушіть.

23.            Видаляйте залишки мила і робіть волосся м'якшим і більш блискучим, прополіскуючи його розведеним лимонним соком.

24.            І нарешті, можна приготувати скраб для обличчя з цукру і лимонного соку, щоб зробити шкіру м'якшою і чистішою.

Квашена капуста.

Говорячи про користь і шкоду квашеної капусти, необхідно зазначити, що вживання цього продукту в їжу сприяє збагаченню клітин поживними речовинами, що сприяють їх регенерації. Ще одним позитивним властивістю застосування квашеної капусти вважається її виключна здатність піднімати апетит. Вживаючи квашену капусту в якості закуски перед обідом, знайте, що вона сприяє значному посиленню секреції залоз шлунка. Всі бажаючі позбутися зайвих кілограмів чудово обізнані, що капустяний розсіл прекрасно сприяє схудненню. Відбувається це внаслідок присутності в ньому великої кількості тартронова кислота, що перешкоджає утворенню жирових відкладень. Причому позитивний ефект з'являється досить скоро. Хочеться відзначити один важливий факт.

Розбираючи питання користі і шкоди квашеної капусти, необхідно застерегти людей, які страждають гастритом з підвищеним вмістом кислотності шлункового соку, що ваша норма вживання квашеної капусти повинна бути значно нижче, ніж у інших людей. При приготуванні даного продукту обов'язково попередити господарок, що оцинкованими і лудженими баками користуватися не можна, бо при бродінні квашеної капусти вищевказані метали виділяють отруйні речовини, сполуки олова і цинку. Самою кращою  ємністю для приготування квашеної капусти вважається емальований посуд.

Щоб квашена капуста насправді була корисною і смачною, її неодмінно необхідно квасити строго певний час. Останнім часом виробляють квашену капусту всі, кому не лінь. Частенько вона буває неналежної якості. Недобросовісні виробники прискорюють процес закваски, додаючи оцтову кислоту, вона виходить готова через два дні, але від подібного продукту немає користі. Все це безпосередньо відноситься до питання користі і шкоди квашеної капусти. Любіть квашену капусту, і готуйте її самі!

Харчова сода

1.Харчова сода чудово знищує будь-які неприємні запахи. Наприклад, в холодильнику і морозильній камері, сміттєвому відрі, автомобілі, котячому лотку, взуттєвому шафі, загалом, скрізь, де може з'явитися неприємний запах.

2. Харчова сода може зіграти роль антацида, що зменшує кислотність шлунка, а також нейтралізуючого хімічні та штучні добавки в їжі. При печії рекомендується випити склянку води з розмішаної в ньому 1 чайною ложкою соди.
3. З харчової соди можна зробити корисну пом'якшувальну сіль для ванни. Така сіль має ще й протизапальну і що полегшує свербіж шкіри ефектом.
4. За допомогою харчової соди можна чистити практично все. Раковини, ванни, кахель, хром, нержавійку. Вона абсолютно нетоксична, зате ефективна. Наприклад, відмінно очищає вапняні відкладення на металевих мийках. Нею можна почистити навіть зуби, щоб трохи відбілити їх після вживання кави чи міцного чаю.
5. За допомогою соди можна прочищати стоки. Насипте в сток приблизно склянку соди, потім додайте склянку оцту. Залиште на 5 хвилин, потім промийте водою. Сток не тільки прочистили, але і позбудеться від неприємного запаху.

Категорія: Мої статті | Додав: pava (11.15.2014)
Переглядів: 18761 | Рейтинг: 2.7/6
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples